Who said e-mails are boring? Onze experts laten je e-mails naar een hoger niveau tillen,
waardoor jouw e-mails 100% kans hebben om onmiddellijk in de prullenbak te belanden.
“E-mail has an ability many channels don’t:
creating valuable, personal touches – at scale.”
– David Newman
Veel mensen denken dat e-mail niet langer de ideale tool is om hun klantenrelatie te versterken.
“Ze belanden enkel bij spam, met een reden waarschijnlijk” “Het is een ouderwetse methode!”.
En toch, het is nog steeds een zeer efficiënte manier om klanten te bereiken, maar je moet
natuurlijk de juiste aanpak toepassen. Bij e-mailmarketing moet je de inhoud correct beheren
zodat je niet rechtstreeks in de spam- of prullenbak terechtkomt. Maar het is ook erg belangrijk
om de technische aspecten van het systeem te beheersen. Bijvoorbeeld; weten hoe je jouw gegevensstatistieken correct kan analyseren: wie heeft mijn e-mail geopend, wie klikte door op mijn
links, wie verwijderde de e-mail…
Al deze vragen komen aan bod tijdens de verschillende cursussen in DMM, je zal dus in een mum
van tijd de perfecte e-mail kunnen sturen!
EXTRA INFO
- Ines Cockx, Rianne Sels, Peter Van Edom
- Mailchimp, do's & dont's, campaignmonitor, vormen, succesfactoren
- Challenge days, expert classes, Mailchimp workshops