Analytics - Digital Media Manager
+32 496 86 44 05 peter.vanedom@thomasmore.be

Werkgevers zijn meer en meer op zoek naar experts op vlak van Google Analytics.
Leer samen met bedrijven hun doelen vastleggen, hoe je deze bereikt en achteraf
controleren hoe het in de toekomst beter kan. Een stapje voor in de bedrijfswereld!

If you can’t mesure it, you can’t improve it
– Peter Drucker

Of je nu (geen) fan bent van cijfers, het analyseren van statistieken is essentieel bij
het uitvoeren van een digitale strategie.

Geen wiskundeknobbel? Geen probleem! Google Analytics is voor iedereen haalbaar.
Het is van belang om de hoofdfuncties (die van belang zijn voor een bedrijf) in gedachten
te houden. Alles waarin jij je interesseert om te analyseren, is mogelijk. Je kan het zo moeilijk
maken zoals je zelf wil, alles is afhankelijk van jouw nieuwsgierigheid naar cijfers toe.
Bijvoorbeeld; uit welke regio’s komen mijn bezoekers en hoe kan ik deze bezoekers meer bereiken?
Wanneer we al deze gegevens verzamelen kan er een duidelijk overzicht worden opgemaakt
en weten waar we verbeteringen kunnen aanbrengen. 

Hoe weet je (zonder een analyse) of jouw Facebook-posts het verwachte effect hebben?
Hoe weet je of de verbeteringen op jouw website de gewenste resultaten opleveren? Een kleine analysesessie zal je dat zeker vertellen!

EXTRA INFO

  • Peter Van Edom, Steven Van Duyse, Valerie Ottenburgs
  • Google Analytics, KPI, doelen, event tracking, e-mail respons tracking, online acquisitie
  • Analytics en dashboarding workshop, Google sessies, online creatie en productie