Online advertising, online display, webvertising, bannering, web ads…
Het betekent allemaal hetzelfde, adverteren op internetsites.
“A man who stops advertising to save money is the man
who stops his clock to save time.”
– Henry Ford
Reclame was tot nu toe enkel fervent aanwezig op klassieke kanalen zoals TV of radio.
De wereld digitaliseert en dus advertenties ook! Daarom is het belangrijk om Online Advertising
te beheersen. Maar dat betekent niet dat je zomaar de klassieke advertenties die je in bv. kranten vindt
zomaar online kan plaatsen!
Het beheersen van online adverteren bestaat uit verschillende vaardigheden. Aan de ene kant is het
weten hoe een aantrekkelijke tekst moet worden geschreven. Aan de andere kant moet je ook in staat
zijn om de instellingen correct in te stellen om later de resultaten te analyseren. Zo kan je de methoden
van aanpak aanpassen om toekomstige resultaten te verbeteren. DMM biedt verschillende lessen aan
rond Online Advertising zodat je kan leren adverteren via de verschillende sociale netwerken en
platforms die vandaag beschikbaar zijn.
EXTRA INFO
- Peter Van Edom, Nasira Akaouch, Lien Berden, Olivier Van Duyse
- SEA, Google Adwords, Facebook Advertising, Bannering, Real Time Bidding, Affiliate Marketing
- Google sessies, KWR / SEO / SEA workshops, online creatie en productie, Expert Classes